EF MXS 104/110
Vairāk kā gadu briedu pāriet no 60cc uz 120cc. Motors GP 123 cm3 jau krāja putekļus ilgāku laiku , nekādi nevarēju izšķirties par pašu modeli . Tika izskatītas gan Krill , 3DHS, PilotRC, EF , labu laiku jau izšķīros par 3DHS Exrea 108. Bet ražotājs to nekādi jau 6mēnešus nevar atvest uz eiropu, pirkt ārpus eiropas šādu projektu būtu neprāts. Apnika gaidīt un pieņēmu citu lēmumu EF MXS 104/110 Kāpēc MXS , tāpēc ka viņai un YAK( ar kuru lidoja Andris.Š. un tagad lido Agris.L.) šajā klasē ir lielākais spārnu vēziens. Vadošie piloti par MXS atsaucās līdzvērtīgi kā par YAK, atšķirība dažās niansēs par labu gan vienam , gan otram. MXS šajā izmērā EF parādījās nesen , video nav daudz , bet par cik visas EF lidmašīnas lido labi un ir labas kvalitātes aerobertics.be nospiedu "pirkt"
Nu jau kādu nepilnu nedēļu ir atbraucis un uzsākti salikšanas darbi: Vērīgi apskatot atradu arī sausākas stiku vietas , vienu vakaru ņēmu un visu lidmašīnu cik jau klāt varēja tikt ar bateriju un garu trubu pārlīmēju šuvēs ar 24h apoksīdiem.
Sakrāsoju un salīmēju "kabančikus" , ielīmēju ar 10min sveķiem eņģes(tās šitam vellam ir 32gab.). pārlīmēju motora kastes priekšējās šuves ar stiklu, apstrādāju izplūdes gāzu pakļautās veitas (spārnu , stabiķa , kabīnes augšas ... ) ar 24h igauņu epoksīdiem, vienkārši noklāju kā ar lakas kārtiņu. Izvirpoju motoram stiprinājuma distancerus, tagad sāku izgatavot formu motora dzesēšanas plūsmas vadīklai. Vienu vārdu sakot darbs kādam mēnesim
Neliela atskaite:
Nu jau kādu nepilnu nedēļu ir atbraucis un uzsākti salikšanas darbi: Vērīgi apskatot atradu arī sausākas stiku vietas , vienu vakaru ņēmu un visu lidmašīnu cik jau klāt varēja tikt ar bateriju un garu trubu pārlīmēju šuvēs ar 24h apoksīdiem.
Sakrāsoju un salīmēju "kabančikus" , ielīmēju ar 10min sveķiem eņģes(tās šitam vellam ir 32gab.). pārlīmēju motora kastes priekšējās šuves ar stiklu, apstrādāju izplūdes gāzu pakļautās veitas (spārnu , stabiķa , kabīnes augšas ... ) ar 24h igauņu epoksīdiem, vienkārši noklāju kā ar lakas kārtiņu. Izvirpoju motoram stiprinājuma distancerus, tagad sāku izgatavot formu motora dzesēšanas plūsmas vadīklai. Vienu vārdu sakot darbs kādam mēnesim
Neliela atskaite:
Last edited by UldisK on 26 Apr 2016, 11:48, edited 2 times in total.
Re: EF MXS 104/110
WOOW! Bildēs izskatās iespaidīgi! Dzīvē gan jau vēl iespaidīgāk! Kaķi šādā jau brīvi var sēdināt iekšā!
Veiksmi darbos un gaidām video atskaiti no pirmajiem lidojumiem!
Veiksmi darbos un gaidām video atskaiti no pirmajiem lidojumiem!
Re: EF MXS 104/110
Nu smuks, iespaidīgs aparāts.
bet tie 120cc gan izklausās diezgan daudz. Ar mopēda kategorijas tiesībām vars lidot nedrīkst
Cik tad ir, lidmodeļim lielākā cc robeža?
Labi, ka cigarešu kontrobandisti šito neredz, viņiem interesētu cik, ar tik jaudīgu aparātu var pāri Eiropas savienības ārējai robežai cigaretes pāri pātransportēt Nauda tādām izpriecēm arī viņiem pietiktos
bet tie 120cc gan izklausās diezgan daudz. Ar mopēda kategorijas tiesībām vars lidot nedrīkst
Cik tad ir, lidmodeļim lielākā cc robeža?
Labi, ka cigarešu kontrobandisti šito neredz, viņiem interesētu cik, ar tik jaudīgu aparātu var pāri Eiropas savienības ārējai robežai cigaretes pāri pātransportēt Nauda tādām izpriecēm arī viņiem pietiktos
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
Fu, mx ar to pretīgo trīscaurumu rožu Bet par gaumi nestrīdās, lai labi karājās!!
Re: EF MXS 104/110
Paldies.The Gardener wrote:Fu, mx ar to pretīgo trīscaurumu rožu Bet par gaumi nestrīdās, lai labi karājās!!
Jā, piekrītu MXS purns ne visai , bet nu YAK kurbulis ar nav tas labākais dizains Par cik abi ir ar lielāko vēzienu šajā klasē tad tomēr MXS devu priekšroku. YAK jau arī izvēlējies 50% no tā ka max vēziens un ģeometrija OK, dizains palika otrā plānā.
Ja godīgi , tad tas apakšas caurums visticamāk ka drīz pazudīs
Robeža man liekās ka nav , kopijām pat 500cc stāv , bet šī pilotāžas klase ar dažiem izņēmumiem beidzās pie 3-3,2m ar 200 - 240ccPowerON wrote: Cik tad ir, lidmodeļim lielākā cc robeža?
Last edited by UldisK on 26 Apr 2016, 23:55, edited 1 time in total.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
800cc valach radiālis ir lielākais modeļu motors ko pagaidām zinu, k-kādi 40 zirguļi, props 55"
A ko neņēmi Extru EF? 4 lonžeroni, viss pēc fenšuja, es ja pirktu tagad, tad noteikti ka to, roll reits labs, augstumene brutāla un spārnus nevarot salauzt. Tavam konstrukcija it-kā tā pati, gan būs labi.
Izpūtēji protams pļerdošie, oriģinālie?
A ko neņēmi Extru EF? 4 lonžeroni, viss pēc fenšuja, es ja pirktu tagad, tad noteikti ka to, roll reits labs, augstumene brutāla un spārnus nevarot salauzt. Tavam konstrukcija it-kā tā pati, gan būs labi.
Izpūtēji protams pļerdošie, oriģinālie?
Re: EF MXS 104/110
Motoram rezonātoru arī liksi virsū,
vai pietiks tāpat arī ar nelielu jaudu?
Cik daudz tas motors car celt pie pilnas jaudas?
Bet pirms lidošanas vienmēr pārbaudi lidmašīnu,
ka nesanāk šitā https://www.youtube.com/watch?v=SNnzNvqumi8
vai pietiks tāpat arī ar nelielu jaudu?
Cik daudz tas motors car celt pie pilnas jaudas?
Bet pirms lidošanas vienmēr pārbaudi lidmašīnu,
ka nesanāk šitā https://www.youtube.com/watch?v=SNnzNvqumi8
Re: EF MXS 104/110
Par izpūtējiem vēl neēsmu izlēmis , dikti jau patīk Tava YAK skaņa, moš būs tādas pašas KS. Ar salikšanu nesteidozs.
PowerON rezonenses trubas šaj klasei galīgi nav vajadzīgas jo , šī klase izmēra un svra ziņā ir vispateicīgāka , jo ar 120cc jauda sanāk prkatiski 2:1 , Mazliet grūtāk ir 2,3m klasē , laba jauda sanāk praktiksi tikai ar vienu motoru DA70 . 60cc ir nedaudz pa knapu , tie apmierina 2,2m ļopakus.
P.S. uz lidojumu kaķus līdz neņemšu
PowerON rezonenses trubas šaj klasei galīgi nav vajadzīgas jo , šī klase izmēra un svra ziņā ir vispateicīgāka , jo ar 120cc jauda sanāk prkatiski 2:1 , Mazliet grūtāk ir 2,3m klasē , laba jauda sanāk praktiksi tikai ar vienu motoru DA70 . 60cc ir nedaudz pa knapu , tie apmierina 2,2m ļopakus.
P.S. uz lidojumu kaķus līdz neņemšu
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
Daudz laimes dzimenē!
Jaudas nekad nav par daudz, RE-2 dūdas no MTW ir super lineāras. Nu ja gribās, ja nē, ģošovo un serģito ir kannas kā nu jau Agrim, JMB, čehu. Jaudu nenoceļ (gandrīz), skan garšīgi. Cukas toč pietiks. Tas motors iet tikai ar 2 propiem, 27x12 mejz un 28x10 (nereāli skaļš), 26x12n 3 lāpstu der F3M, ja kādreiz nāk galvā muļķības vienkārši palidot taisni
Pēc ilgiem testiem, 27x12 bija labākais, bišku sūnaināk velk nekā 28x10, bet klusāks un ātrāks, jauda pietiek tāpat
Jaudas nekad nav par daudz, RE-2 dūdas no MTW ir super lineāras. Nu ja gribās, ja nē, ģošovo un serģito ir kannas kā nu jau Agrim, JMB, čehu. Jaudu nenoceļ (gandrīz), skan garšīgi. Cukas toč pietiks. Tas motors iet tikai ar 2 propiem, 27x12 mejz un 28x10 (nereāli skaļš), 26x12n 3 lāpstu der F3M, ja kādreiz nāk galvā muļķības vienkārši palidot taisni
Pēc ilgiem testiem, 27x12 bija labākais, bišku sūnaināk velk nekā 28x10, bet klusāks un ātrāks, jauda pietiek tāpat
Re: EF MXS 104/110
Paldies par sveicienu!
Iečekošu tās kannas, kur ņēmi savas?
Man ļopakam aerobertics.be uzsauca bonusā Mejzlik 28x10EVO iestartēšu ar to.
Par to ka propis skaļāks. Es novēroju tādu lietu mazajā izmērā. Nopirku GP 24x8 (nostrādāts ļoti smuki un ar logo glamūrīgāks par Mejzlik) vienā lidojuma izbraucienā pamainīju GP un Mejzlik 24x8EVO , lidojumā atšķirību nemanīju , statiku griež vienādi, bet ievēroju to ka GP ir klusāks, lai gan ģeometrija gandrīz identiska , atšķirās maķenīt pats gals(kas patiesībā arī daudz ko dod) , bet nu sanāca GP ielauzt (nesen izrāva Sbach konsuli spārnam) un , šit... GP izrādās pamatā ir stikls un tikai virsējā kārtiņa ogle . Mejzlik EVO viscaur ir ogle , protams atskaitot pildījumu.
Iečekošu tās kannas, kur ņēmi savas?
Man ļopakam aerobertics.be uzsauca bonusā Mejzlik 28x10EVO iestartēšu ar to.
Par to ka propis skaļāks. Es novēroju tādu lietu mazajā izmērā. Nopirku GP 24x8 (nostrādāts ļoti smuki un ar logo glamūrīgāks par Mejzlik) vienā lidojuma izbraucienā pamainīju GP un Mejzlik 24x8EVO , lidojumā atšķirību nemanīju , statiku griež vienādi, bet ievēroju to ka GP ir klusāks, lai gan ģeometrija gandrīz identiska , atšķirās maķenīt pats gals(kas patiesībā arī daudz ko dod) , bet nu sanāca GP ielauzt (nesen izrāva Sbach konsuli spārnam) un , šit... GP izrādās pamatā ir stikls un tikai virsējā kārtiņa ogle . Mejzlik EVO viscaur ir ogle , protams atskaitot pildījumu.
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
Pa taisno no JMB http://www.jmb-brecka.cz/cs/
Labākus propus par mejzlik neesmu vēl dzīvītē testējis, GP, Falcon un visus tos- neesmu gan mēģinājis. Parasti Mej ir etalons salīdzinājumam, visi zin cik Mej 28x10 ir jāgriež motoram lai sauktu viņu par jaudīgu
Labākus propus par mejzlik neesmu vēl dzīvītē testējis, GP, Falcon un visus tos- neesmu gan mēģinājis. Parasti Mej ir etalons salīdzinājumam, visi zin cik Mej 28x10 ir jāgriež motoram lai sauktu viņu par jaudīgu
Re: EF MXS 104/110
Nu beidz. 2,6klsē 120kubos ļoti daudz lido ar Mej 28x10 vai falcon 29x9, protams tikpat daudz dod priekšroku 12
Esmu izlidojis ar Tavu Yak gan ar 12 gan 10 , jauda viņam ir lielāka kā maniem 60cc
28x10 izgriežot tikai 6400 jauda jau ir turpat 1:2 es to saucu par labu jaudu , jebšu priekš manām iemaņām liela.
Tev tā kanna bija 45-60cc jeb 60-70cc
Esmu izlidojis ar Tavu Yak gan ar 12 gan 10 , jauda viņam ir lielāka kā maniem 60cc
28x10 izgriežot tikai 6400 jauda jau ir turpat 1:2 es to saucu par labu jaudu , jebšu priekš manām iemaņām liela.
Tev tā kanna bija 45-60cc jeb 60-70cc
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
Agris tur kautko ir nositis, tas motors man stūma 6800 ar mej 28x10, pakruķī šim adatas, 6400 nav stumšana
Re: EF MXS 104/110
Vakar pieķēros šim modelim.
Uznāca iedvesma izveidot dzinēja dzesēšanu.
Tika uztaisītas primitīvas formas gaisa šahtām un apvilktas ar stiklu, šodien izņēmu no formas un piemērīju - ir OK
Uznāca iedvesma izveidot dzinēja dzesēšanu.
Tika uztaisītas primitīvas formas gaisa šahtām un apvilktas ar stiklu, šodien izņēmu no formas un piemērīju - ir OK