Tur jau runa ir nevis par servo laušanu, bet par visa modeļa iznīcināšanu dēļ tā, ka servo kaut kādā brīdī nespēj izturēt slodzi un nodrošināt modeļa kontrolētu vadīšanu (pat ar visu to, ka servo netiek bojāts)PowerON wrote:Nu ja ar Rudderi grib zemi rakt un bakstīt to gar zemi, vai tad nevienam nav ienācis prātā bīdstieņus uzlikt uz atsperēm lai servo nesalauž.
EF MXS 104/110
- binary
- Profesors
- Posts:2668
- Joined:23 Sep 2012, 22:09
- Location:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
- Contact:
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
Kur apdeiti? Jau kar, rūc, smird, dūmo?
Re: EF MXS 104/110
Es ar pievienojos! Kur bildes?
Re: EF MXS 104/110
Sen viss ir izrūcināts un aplidots
Bļin , iet baigi slinki - kannas vēl ceļā , atnākuši ir tikai līkumi , pārējais tā kā puslīdz ar astēm būtu.
Bļin , iet baigi slinki - kannas vēl ceļā , atnākuši ir tikai līkumi , pārējais tā kā puslīdz ar astēm būtu.
Re: EF MXS 104/110
Izgāju finiša taisnē , šodien parūcēju , rādās daudz maz OK, nācās aizlāpīt divus adatas dūrienus patrubokos. Lodēju pats ar sudrabu. T režīmi šijā karstajā laikā uzrādīja labus rezultātus. Ja nekas nemainīsies sestdien jāpaceļ.
eļļas radiātora caurums pazuda :
eļļas radiātora caurums pazuda :
Re: EF MXS 104/110
Elektronika ar ir pabeigta - baterijas dabūju likt pusastē (nav jau arī smagas 4A 2s uz visu bortu.) itkā kvadrāts un neko baigi smagu priekšā ar neēsmu bāzis. Visu laiku esmu cīnījies ar aizmugurējiem CG , te priekšējais. Būtu zinājis , būtu RUD servas bāzis pa taisno uz fjūza aizmugurē.
Re: EF MXS 104/110
Kāpēc lidmašīnai ar tik lielu dzinēju tik mazas bākas?
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Re: EF MXS 104/110
GERAI!!!!!!! Man pat sagribējās tādu malkas pagali atkal Gaidu vidjo ar normālo low down kārienu ar dūmasiem!!! Kopā ar Agra jaku!! Eh ka varētu sinhronajā iekārt
Re: EF MXS 104/110
Nu nav jau nemaz tik mazas(750ml) , pie kam vienau jau ir tikai lidošanai (otra dūmiem)PowerON wrote:Kāpēc lidmašīnai ar tik lielu dzinēju tik mazas bākas?
Bāka ir izrēķināta lai dinamiskam lidojumam pietiek ~7min ar rezervi, jo lidojot dinamiski ilgāk nolidot nevar, ja tā baigi močī tad jau 4min ir daudz (vienkārši nogursti no koncentrēšanās)
Sinhroni mums vēl augt un augt , labi ja vispār iekaru kur gribuThe Gardener wrote:... Kopā ar Agra jaku!! Eh ka varētu sinhronajā iekārt
Nav ko tur laizīties , nāc barā - parādi puikām kā jāmauc.
Re: EF MXS 104/110
Ta beidzot Cīravā satikās vakar lielais brāli ar lielo māsu un mazo māsiņu. Pasākums izdevā pie diezgan liela vēja.
Re: EF MXS 104/110
Super! Apsveicu ar pirmajiem lidojumiem! Izskatās iespaidīgi liels!
Kādas sajūtas?
Kādas sajūtas?