EF MXS 104/110
-
- Tas, kuru nedrīkst nolamāt
- Posts:3012
- Joined:23 Jul 2006, 14:31
- Location:Jelgava
Oh, oh!!! Labi!
Cik tālu, cik augstu, cik ātri?
Motors pēc lidriem 30 būs maigāks, nekratīsies tā un burbulis pazudīs, līdz tam, tur nav ko regulēt, kapā tik
Cik tālu, cik augstu, cik ātri?
Motors pēc lidriem 30 būs maigāks, nekratīsies tā un burbulis pazudīs, līdz tam, tur nav ko regulēt, kapā tik
Re: EF MXS 104/110
Paldies, paldies.
Izrādās tiku kadrā . Nu sajūtas pagaidām nekādas. Vējš bija diezgan liels , smaguma centrs vēl būs jāruglē. Lidmašīna prognozējama trimmerus aiztiks nevajadzēja , tik daudz cik mainot CG dažas reizes par ELE. Palidot daudz nesanāca jo parādījās "puņķi" Mana "super" slēdžu konstrukcija pēc pirmā lidojuma lieka nosvīst . Viens slēdzis (labi ka bija divi)
gaisā sadalījās, materiāls izrādās ir kā stikls (uz zemes bāku izrūcināju nekas par to neliecināja) otru salauzu pats un izvilku ārpus borta divus vadas un ar elektro skrūvējamo klemmi slēdzu bortu (nebrauks takš mājās) Tur domāsim ko citu .
Otrā lidojumā nosēžos āaaaa mans pilots un visa kabīne kaut kādā lēverainā žļorgā. Bākai izrādās gumijas nav benzīnam - bākas pirku Lindingerā , viss izskatās kvalitatīvs , metāl korķis stingra plastmasa , nu bļin tās gumijas nipeļiem , degviela visa pa kabīnes apakšū , tā potkartona (jeb ko tur EF izmanto kabīnes grīdai) visa izšķīdusi un pa visu fjūzu (vakar līdz 24:00 visu tīrīju, labi ka biju izlakojis ar akrilu arī iekšu). ievilku nipeļus pa taisno tajā plastmasā bez blīves (tā biju darījis arī citiem) skatīsimies. Kopā izmocīju 3 lidojumus, sētā kad darbināju motors likās ka skan ļoti maigi salīdzinājumā ar maniem citiem, bet kad vakar blakus Agris pielaida Yak , sapratu ka man skan sūdīgāk - asāk un gaisā vēl pasten, bet kā jau Andris teica , nobraukšu kādu kannu un tad pievērsīšu tam uzmanību. Noņēmu vakarā arī haubi , tur viss liekās smuki, bija viens melns punkts ar 2cm garu melnu pili uz patruboka metinājuma šuves , to ar pārlāpīju.
Ā, vēl viens puņķis - mans "super" uzpildes pretvērsts netru , savādāk uzpilde ļoti viegla un ātra. Likšu tomēr citu - pasūtīju EMCOTEC uzpildes vārstu un 40A elektronisko slēdzi . kamēr atnāks jāpalido ar skrūvi trubā un elektrisko klemmi ar skrūvgriezi bortam , gan jau vēl kādi puņķi izlīdīs.
Izrādās tiku kadrā . Nu sajūtas pagaidām nekādas. Vējš bija diezgan liels , smaguma centrs vēl būs jāruglē. Lidmašīna prognozējama trimmerus aiztiks nevajadzēja , tik daudz cik mainot CG dažas reizes par ELE. Palidot daudz nesanāca jo parādījās "puņķi" Mana "super" slēdžu konstrukcija pēc pirmā lidojuma lieka nosvīst . Viens slēdzis (labi ka bija divi)
gaisā sadalījās, materiāls izrādās ir kā stikls (uz zemes bāku izrūcināju nekas par to neliecināja) otru salauzu pats un izvilku ārpus borta divus vadas un ar elektro skrūvējamo klemmi slēdzu bortu (nebrauks takš mājās) Tur domāsim ko citu .
Otrā lidojumā nosēžos āaaaa mans pilots un visa kabīne kaut kādā lēverainā žļorgā. Bākai izrādās gumijas nav benzīnam - bākas pirku Lindingerā , viss izskatās kvalitatīvs , metāl korķis stingra plastmasa , nu bļin tās gumijas nipeļiem , degviela visa pa kabīnes apakšū , tā potkartona (jeb ko tur EF izmanto kabīnes grīdai) visa izšķīdusi un pa visu fjūzu (vakar līdz 24:00 visu tīrīju, labi ka biju izlakojis ar akrilu arī iekšu). ievilku nipeļus pa taisno tajā plastmasā bez blīves (tā biju darījis arī citiem) skatīsimies. Kopā izmocīju 3 lidojumus, sētā kad darbināju motors likās ka skan ļoti maigi salīdzinājumā ar maniem citiem, bet kad vakar blakus Agris pielaida Yak , sapratu ka man skan sūdīgāk - asāk un gaisā vēl pasten, bet kā jau Andris teica , nobraukšu kādu kannu un tad pievērsīšu tam uzmanību. Noņēmu vakarā arī haubi , tur viss liekās smuki, bija viens melns punkts ar 2cm garu melnu pili uz patruboka metinājuma šuves , to ar pārlāpīju.
Ā, vēl viens puņķis - mans "super" uzpildes pretvērsts netru , savādāk uzpilde ļoti viegla un ātra. Likšu tomēr citu - pasūtīju EMCOTEC uzpildes vārstu un 40A elektronisko slēdzi . kamēr atnāks jāpalido ar skrūvi trubā un elektrisko klemmi ar skrūvgriezi bortam , gan jau vēl kādi puņķi izlīdīs.
Re: EF MXS 104/110
Kā sadalījās? Rakstiji, ka kādi aviacijas slēdži! Ne kas nav ar garantiju....
Re: EF MXS 104/110
Nu jā , laikam nav paredzēts uz motora siet . Parasti visiem viņiem tās plastmasas ir par mīkstu , izrādās var būt arī par cietu
Re: EF MXS 104/110
Izskatās lielisks lidojums jaunajam aparātam.
Video izskatās, ka tas aparāts ir uztaisīts ļoti viegls un var arī skaisti pavisam lēni palidot.
Video izskatās, ka tas aparāts ir uztaisīts ļoti viegls un var arī skaisti pavisam lēni palidot.
Re: EF MXS 104/110
Svars 14Kg slodze ~120g/dm2 motora statiskā vilkme ~24kg
Aparāts liels tāpēc izskatās lēns, mazliet zem kritiskā ātruma(tas vāertu būt kādi 40km/h) momentā būs uz spārna un izcelt varēs tikai motora lielā jauda. Tas kur viņu var redzēt krītam liftā un lidojam nelielā harierā ir lidojums uz motoru, ja šajā brīdī tas slāpst ir skalu čupa.
Nu piem. šeit līdzvērtīgs aparāts noslāpst brīdī kad modelim nav ātrums https://www.youtube.com/watch?v=pqYzdO3cLhY
situācija neglābjama , jo nav augstums lai iedzītu ātrumu lai stūres sāk klausīt no plūsmas.
Aparāts liels tāpēc izskatās lēns, mazliet zem kritiskā ātruma(tas vāertu būt kādi 40km/h) momentā būs uz spārna un izcelt varēs tikai motora lielā jauda. Tas kur viņu var redzēt krītam liftā un lidojam nelielā harierā ir lidojums uz motoru, ja šajā brīdī tas slāpst ir skalu čupa.
Nu piem. šeit līdzvērtīgs aparāts noslāpst brīdī kad modelim nav ātrums https://www.youtube.com/watch?v=pqYzdO3cLhY
situācija neglābjama , jo nav augstums lai iedzītu ātrumu lai stūres sāk klausīt no plūsmas.
Re: EF MXS 104/110
Forši, mazais brālis arī ierindā! Prieks!
Re: EF MXS 104/110
Uldi! Traks esi!!!!
Nopļauj visam laukam zāli, citādi saķersies kompensātoros!
Nopļauj visam laukam zāli, citādi saķersies kompensātoros!
Re: EF MXS 104/110
Ja labi ieskatās , tad var redzēt ka sēšanās josla 25x50m(starp to ļočeni un dīķi) ir nocirpta gandrīz līdz ar zemi - tātad ar kompensātoriem un citām ķibelēm viss ir kārtībā . Bez izpļautas joslas ar šasiju lidmašīnām neviens nelido. (nu vismaz tie kuri vairāk grib lidot un mazāk remontēt) dažkārt pat mazākiem aparātiem izripinam tepiķi, jo sēsties ir jāiemācās pareizi - nosviešana nerullē.
Te garlaicīgs video - pļaušanas darbi tieši no šīs pļaviņas http://www.latrc.lv/viewtopic.php?f=13&t=6107&start=120
Te garlaicīgs video - pļaušanas darbi tieši no šīs pļaviņas http://www.latrc.lv/viewtopic.php?f=13&t=6107&start=120
Re: EF MXS 104/110
Sanāciet salidojiet.
Last edited by UldisK on 21 Jun 2017, 00:32, edited 1 time in total.
Re: EF MXS 104/110
Meistarība necik nav augusi, harrier veidā joprojām nosēsties neproti
Re: EF MXS 104/110
Neko darīt , jāmācās, jeb jāpāriet uz stabilizāciju un raķetēm
Ja kas harrier nosēsties ar jaudīgu motoru ir vieglāk kā pareizi klasiski un nevienam normālam pilotam izbrīnu nerada.
Ja vispār izproti par ko runā. Jā, lai nav citi argumenti no Tevis jādzird - harrier nosēsties nemāku , normāls pilots neēsmu, meistarība nav augusi.
Ja kas harrier nosēsties ar jaudīgu motoru ir vieglāk kā pareizi klasiski un nevienam normālam pilotam izbrīnu nerada.
Ja vispār izproti par ko runā. Jā, lai nav citi argumenti no Tevis jādzird - harrier nosēsties nemāku , normāls pilots neēsmu, meistarība nav augusi.
Re: EF MXS 104/110
Sezonas atklāšanā diezgan stipri sasitu savu MXS. Vaina tikai un vienīgi manās līkajās rokās. Bija sānvējš, pagriezienā pret sevi ātrums bija par maz, lielāka brazma iepūta astē un lidmašīna zaudēja vadību , lidmašīna bij orentēta ar purnu pret zemi. Augstums nebija liels , devu gāzi grīdā lai iespējams pret zemi vēl ko izlīdzinātu, sanāca ar planētu saskarties vismaz pareizā leņķī - plakaniski pret zemi. Pirmajā brīdī likās ka postījumi nebūs tik lieli, vizuāli likās norauts motomonts ar priekšējiem stringeriem , uzrauts spārns un viens stabiķis. Sīkumus šasija, propelleri , kapotu , aptecētajus ir lieki pieminēt - visi salauzti. Katrs no viņiem ir +/- 100euro cenā, bet par tiem daudz neustraucos jo kompozīta (propelleris gan protams netiek izskatīts remontam)
Mājās ņēmu visu saktīt sīkāk un pirmajā brīdī jau likās ka šis vairs nelidos. Fjūzam praktiski neviens dzīvs šapngots, stringeri plīsuši vairākās vietās, izpūtēji pat aizlocīti . Spārnam un stabiķim situācija līdzīga noņemot plēvi un apšuvumu pavēras ne visai priecīgs skats - liekas peles kādu laiku pa iekšu dzīvojušas .
Bet nu ķēros visam pēc kārtas pa vakariem klāt. Ir doma ka šonedēļ beigās , jeb nākošnedēļ varēs aplidot, ja servo nebūs cietušī, tos rītvakar visus skatīšu. Nopirkts tika tikai propellers, pārējais, ieskaitot šasiju, liekas izdevies ciečami saremontēt.
Mājās ņēmu visu saktīt sīkāk un pirmajā brīdī jau likās ka šis vairs nelidos. Fjūzam praktiski neviens dzīvs šapngots, stringeri plīsuši vairākās vietās, izpūtēji pat aizlocīti . Spārnam un stabiķim situācija līdzīga noņemot plēvi un apšuvumu pavēras ne visai priecīgs skats - liekas peles kādu laiku pa iekšu dzīvojušas .
Bet nu ķēros visam pēc kārtas pa vakariem klāt. Ir doma ka šonedēļ beigās , jeb nākošnedēļ varēs aplidot, ja servo nebūs cietušī, tos rītvakar visus skatīšu. Nopirkts tika tikai propellers, pārējais, ieskaitot šasiju, liekas izdevies ciečami saremontēt.